کادر فنی بومی توان حفظ تیم شهرداری را در لیگ یک دارد/ قابل قبول بودن عملکرد مربیان بومی http://ardabilfootball.com fa کادر فنی بومی توان حفظ تیم شهرداری را در لیگ یک دارد/ قابل قبول بودن عملکرد مربیان بومی http://ardabilfootball.com/fa/index.asp?p=NEWSVIEW&id=28 کادر فنی بومی توان حفظ تیم شهرداری را در لیگ یک دارد/ قابل قبول بودن عملکرد مربیان بومی

خبرگزاری فارس: کادر فنی بومی توان حفظ تیم شهرداری را در لیگ یک دارد/ قابل قبول بودن عملکرد مربیان بومی

یوسف چراغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با وجود اینکه بازی شهرداری با خونه به خونه یکی از حساس‌ترین و هیجان‌انگیزترین بازی فصل بود و این بازی برای هر دو تیم حیاتی و دارای حساسیت ویژه بود علیرغم وجود استرس در بین بازیکنان و تماشاگران و عوامل مدیریتی و فنی باشگاه به لحاظ قرار گرفتن در جایگاه حساس جدول عملکرد کادر مربیان بومی تیم نسبت به نتایج مربیان غیربومی قابل قبول و مثبت بود.

رئیس کمیته مربیان هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: کادر فنی بومی توان حفظ تیم شهرداری را در لیگ یک دارد و باید حمایت همه‌جانبه از این کادر انجام شود.

چراغی افزود: هر چند تیم شهرداری می‌توانست بهتر از این عمل کند و پیروز از میدان خارج شود اما به جهت حساسیت جو حاکم در مسابقه این امر مقدور نشد و وقت بیشتر و شرایط بهتری برای مربیان بومی باید فراهم آید تا توانشان را به نمایش بگذارند.

رئیس کمیته مربیان هیأت فوتبال استان اردبیل ادامه داد: در صورت فراهم شدن شرایط مطلوب کادر فنی بومی می‌توانستند تیم را به جایگاه مطلوبی برسانند و باید باور داشته باشیم که دانش، تجربه و سطح مربیان بومی و استانی همسطح و حتی بیشتر از مربیان غیربومی است که در این مدت برای تیم شهرداری جذب شده است.

چراغی افزود: یقین داریم بازی آخر تیم با پیکان با همین کادر فنی و توانمندی آنها با کمی دقت و همفکری با اعضای کادر فنی قادر خواهیم بود تا شکست تیم پیکان را رقم بزنیم.

وی گفت: بقا در لیگ دسته اول هنوز برای تیم شهرداری مقدور و ممکن است و با تکیه بر همین توانمندی‌ها می‌تواند به دست آید به شرط آنکه کادر فنی بومی بتوانند در این یک هفته ضعف تیم در نقاط مختلف را برطرف کرده و با آمادگی مناسب برابر تیم پیکان تهران در خانه حریف به مصاف این تیم نام آشنای کشورمان بروند.

مربی تیم‌های فوتبال اردبیل تصریح کرد: تیم شهرداری اردبیل در بازی دیروز مقابل خونه به خونه یک بازی هجومی و روبه جلویی را همراه با تمرکز روی حملات از جناحین داشت که اگر داور بازی عادلانه و درست قضاوت می‌کرد برد با تیم شهرداری بود اما نباید به گذشته فکر کرد و قطعا مربیان بومی تیم شهرداری برای بازی هفته آینده باید تمام تمرکز و توان خود را به کار گیرند تا تیم شهرداری از غافله حضور در لیگ یک عقب نماند.

]]>