تعامل دوجانبه هیأت فوتبال با تربیت بدنی سپاه http://ardabilfootball.com fa تعامل دوجانبه هیأت فوتبال با تربیت بدنی سپاه http://ardabilfootball.com/fa/index.asp?p=NEWSVIEW&id=30

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار که صبح امروز در محل سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد صمد نوتاش رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار به پاسداران دلاور در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی این مجموعه را بازوی قدرتمند نظام اسلامی در دفع توطئه‌ها و ترفندهای استکبار جهانی و ایادی کفر منطقه اعلام کرد.

وی گفت: سپاه پاسداران در ۳۷ سال حیات طیبه انقلاب اسلامی همواره با مولفه ارزشی و جانفشانی در مسیر انقلاب و دستاوردهای آن و تبعیت بی‌چون و چرا از خط ولایت همواره سعی کرده تا در عرصه‌های مختلف توان و بالندگی خود را به نمایش بگذارد.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل از آمادگی هیأت فوتبال استان برای برگزاری رویدادهای ورزشی به ویژه در رشته‌های فوتبال و فوتسال با همراهی و همکاری واحد تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) در ارتقای تندرستی و سلامتی بیشتر پاسداران و رزمندگان جان بر کف سپاه اسلام خبر داد.

نوتاش بیان کرد: ما در مناسبت‌های مختلف آماده برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال بین مجموعه سپاه و بسیج استان هستیم و با توانمندی‌هایی که در کمیته‌های فعال هیأت فوتبال وجود دارد انتظار می‌رود برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مختلف ورزشی با نتایج قابل قبولی همراه باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز با اشاره به ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار از پاسداران به عنوان قلعه مستحکم دفاع از کیان انقلاب اسلامی و دستاوردهای حقیقی آن یاد کرد.

سید شفیع حسینی ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی را بر پایه اخلاق‌مداری و تقویت روحیه جوانمردی و فتوت یادآور شد و گفت: ما نیز آماده همکاری و مشارکت با هیأت فوتبال استان در برگزاری مسابقات و جشنواره‌های ورزشی هستیم که قطعا این رویدادها باید با محوریت توانمندسازی اقدامات فرهنگی و اخلاق‌مدارانه انجام شود.

وی بیان کرد: واحد تربیت بدنی سپاه با مدیریت توانمند در سال‌های اخیر توانسته است در مناسبت‌های مختلف نسبت به برگزاری رویدادهای ورزشی اقدام کند که به یقین نتایج و خروجی این حرکت‌ها مثبت و سازنده خواهد بود.

index4444444444444444

 

]]>