نامه سرگشاده رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل به شهردار خبرگزاری فارس: نامه سرگشاده رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل به شهردار http://ardabilfootball.com fa نامه سرگشاده رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل به شهردار خبرگزاری فارس: نامه سرگشاده رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل به شهردار http://ardabilfootball.com/fa/index.asp?p=NEWSVIEW&id=33  
 

82066983-70710155

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان اردبیل، در این نامه سرگشاده صمد نوتاش رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل خطاب به حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل آورده است: گرچه امروز باشگاه دوست داشتنی و مردمی شهردار اردبیل علی رغم همه شایستگی‌هایش نتوانست جایگاه مناسبی در جدول مسابقات کسب کند اما در عوض قلب همه دوستداران واقعی فوتبال را مجذوب خود کرده  است و این بالاترین دستاورد برای فوتبال محسوب می‌شود.

 وی در نامه خود آورده است: دستاورد با ارزشی که حتی بیشتر تیم‌های مطرح کشور با وجود قدمت طولانی مدت در فوتبال هنوز به آن دست نیافتند.

نوتاش در نامه خود تاکید کرده است: بی‌شک سهم عمده‌ای از شور و نشاط ایجاد شده در بین هواداران در شهر اردبیل را مرهون و هدیه بزرگ شما شهردار اسبق و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل و همراهی مسؤولان ارشد استان و شهرستان به ویژه نیروهای خدوم انتظامی می‌دانیم.

وی در این نامه بیان کرده است: به این مناسبت به مصداق حدیث «لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از حمایت‌های صادقانه جنابعالی از تیم فوتبال شهرداری کمال تشکر و امتنان را دارم.

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل در نامه خود تصریح کرده است: اما در این وقت تنگ و فرصت محدود، امید است با حمایت همه جانبه از این تیم بار دیگر فضای شور و نشاط در بین هواداران فوتبال فراهم شود.

نوتاش در نامه خود یادآور شده است: بدیهی است هیات فوتبال استان به حکم وظیفه ذاتی خود، آمادگی همه گونه حضور و همکاری را اعلام می‌کند.

در پایان این نامه آمده است: و حال که نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی و همچنین رئیس و اعضای شورای شهر اردبیل اهتمام ویژه‌ای برای توسعه فوتبال دارند بنابراین شایسته است از این ظرفیت بزرگ برای رشد فوتبال بهره ببریم.

]]>