علی پروین و علی دایی از ایران؛ محمد الدعیا، سعید العویران و ماجد عبدالله از عربستان؛ یاشوکویو اوکدرا، ماسامی ایهارا و کازویوشی میورا از ژاپن؛ هونگ میونگ بو، کیم‌ جو سونگ و بوم کئون چئا از کره جنوبی در ترکیب تیم قرن آسیا قرار دارند. http://ardabilfootball.com fa علی پروین و علی دایی از ایران؛ محمد الدعیا، سعید العویران و ماجد عبدالله از عربستان؛ یاشوکویو اوکدرا، ماسامی ایهارا و کازویوشی میورا از ژاپن؛ هونگ میونگ بو، کیم‌ جو سونگ و بوم کئون چئا از کره جنوبی در ترکیب تیم قرن آسیا قرار دارند. http://ardabilfootball.com/fa/index.asp?p=NEWSVIEW&id=560 علی دایی در ترکیب تیم منتخب قرن آسیا

🔹کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم منتخب قرن را با حضور ۲ بازیکن ایرانی معرفی کرد.

🔹علی پروین و علی دایی از ایران؛ محمد الدعیا، سعید العویران و ماجد عبدالله از عربستان؛ یاشوکویو اوکدرا، ماسامی ایهارا و کازویوشی میورا از ژاپن؛ هونگ میونگ بو، کیم‌ جو سونگ و بوم کئون چئا از کره جنوبی در ترکیب تیم قرن آسیا قرار دارند.

🔹علی دایی اسطوره فوتبال آسیا با ۱۰۹ گل زده برترین گلزن ملی تمام دوران ها در دیدارهای ملی محسوب می شود و با حضور خود در فوتبال اروپا درخشش غیرقابل انکاری از خود به نمایش گذاشت، او سالها کاپیتان تیم ملی بود و در دو حام جهانی ۱۹۹۸ و ۲۰۰۶ حضور داشت.

🔹علی پروین نیز که با ایران قهرمانی در جام ملت های آسیا را به دست آورد از جمله هافبک های برتر و تراز اول دوران خود در قاره آسیا بود که در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین نیز به میدان رفت.

]]>